Apple nano iPod nano 8GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple nano iPod nano 8GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

fons2004 12-09-2009
Geschreven voor: Apple nano iPod nano 8GB

Na een paar andere merken (creative, Sony, Medion) heb ik nu een Apple 4e generatie nano aangeschaft
Zoals alle Apple produkten ze zijn veel te duur voor wat je krijgt.
Waarom dan toch gekocht, toeleveranciers leveren van alles voor de ipod cq iphone.
Wat vind ik het grootste nadeel
Alles moet je synchroniseren met itunes, met mijn andere mp3 spelers is dit niet nodig.
het geluid van de headset is gewoon slecht, ik heb nu een CX 400 Senheiser, dat klinkt tenminste.

Wat ik ook nog even kwijt wil, iets aangeschaffen via de istore kan alleen als je een credit kaart hebt, lopen ze soms achter in Amerika, zeker nooit gehoord van Ideal...

Fons

Vi 29-08-2009
Geschreven voor: Apple nano iPod nano 8GB

Maandje in bezit, meteen een hardplastic cover bij gekocht. Ziet er dan iets minder mooi uit, maar wel prettig dat ik niet bang hoef te zijn voor krassen e.d.
De Nano bevalt prima. Even wennen aan het touchwheel, maar verder is alles logisch en makkelijk.
Gelukkig ook geen problemen met iTunes.
Moest voor een paar dingen wel even googelen, maar die waren toen ook snel duidelijk.
Heel leuk dat je de albumhoezen te zien krijgt, mogelijkheid tot filmpjes en podcasts met mooi beeld... En dan zit er ook nog super geluid in!
Kortom, ik ben er erg blij mee.

MarkH 26-01-2009
Geschreven voor: Apple nano iPod nano 8GB

Een paar weken geleden ook maar een ipod gekocht. Reden: in mijn nieuwe auto (Mini) zit een ipod aansluiting. En helaas past mijn i-river daar niet op.

Apparaat is erg mooi vormgegeven. Zodang klein dat het in elke zak past. De bediening is heel eenvoudig. Heb er geen handleiding voor nodig gehad om 'm aan de praat te krijgen.

Scherm wat 'meekantelt' in de gebruiksrichting is echt een leuke gadget.

Geluid is niet zo goed als bij de i-river, maar verdiend wel een dikke voldoende.

Wel lastig is dat je bent veroordeeld tot i-tunes. De samenwerking met MediaPlayer lukte niet.

Degelijkheid moet nog blijken, maar bij normaal gebruik denk ik dat er weinig kapot aan kan gaan.
Al met al een erg leuk apparaat en een prima aanvulling op de autoradio.

FransvdB 23-01-2009
Geschreven voor: Apple nano iPod nano 8GB

Wat een briljant apparaat ! Ik twijfelde eerst tussen een Sony en deze en ik ben blij dat ik deze heb genomen. Wat een gelikt uiterlijk en een bedieningsgemak. Ik gebruik al 20 jaar een Mac maar wist niet dat Apple me nog kon verbazen. Zo klein en makkelijk te bedienen.

Vaak hoor je als nadeel opgenoemd van de iPod dat je veroordeeld bent tot iTunes. Godzijdank ! Wat is het alternatief ? Slepen naar mapjes ? Dat is zo Windows 98 ! Nu is het een kwestie van aansluiten, kiezen en synchroniseren. In welk mapje iTunes het zet zal me worst wezen, dat wil ik niet eens weten.

Twee nadelen kan ik wel verzinnen. De oordopjes zijn zozo, dat is een bekend verhaal. En er zit een geluidsbegrenzer op; voorschrift van de EU. Jammer.

Lienieeee 23-01-2009
Geschreven voor: Apple nano iPod nano 8GB

Ik vind het een zeer stijlvol en compact toestelletje .
Ik heb hem in het licht groen , een heel frisse kleur vind ik zelf . Ik had voor deze de shuffle en daar was ik ook tevreden over maar dit is echt de TOP !!!!!!!!!!
Ik wist alleen in het begin niet goed hoe je hem moet afzetten . Maar kwa geluidskwaliteit en zo is hij super !!!!!!! Ik moet wel nog altijd uitzoeken hoe je er foto's opzet ...

--Ilse-- 07-01-2009

In een woord Geweldig !!
Mooiste mp3 ooit. alleen de oordopjes mogen beter want die zitten niet fijn, even goede oordopjes halen en ik geef even een mooie punt en verdiend ook !

abc 27-11-2008
Geschreven voor: Apple nano iPod nano 8GB

Ik heb een Creative 30G, maar die is toch wel erg onvriendelijk in gebruik t.o.v. een Apple en vooral ERG GROOT t.o.v. de nieuwe Nano. Dat is gewoonweg een perfect ding. Het enige nadeel dat ik kan noemen is dat ie zo licht en glad is, dat ie nogal snel uit je handen glipt.... ;)

rob verhey 14-10-2008
Geschreven voor: Apple nano iPod nano 8GB

De nieuwe nano als mp3 spelers is uitstekend. Mooi apparaatje alleen zal ik de volgende keer niet meer voor apple kiezen. Ten eerste zeer irritant dat de 4gb, 8gb, 16 gb niet tegelijk verkrijgbaar zijn. Heb de 16 gb maar bij apple op internet besteld. De koptelefoon van apple is wederom bedroevend wat naar mijn mening afbreuk doet aan het imago van Apple. Ik geef een 9 voor geluid mits je een andere koptelefoon gebruikt. Daarnaast zijn er nog geen accessoires in de winkel verkrijgbaar, zeer irritant. Voordat er accessoires verkrijgbaar zijn is de mp3 speler al bekrast. Heb de nano gekocht voor het sporten maar sportbanden voor de nieuwe nano zijn nog niet verkrijgbaar in de winkel. De introductie van Apple is zo als gebruikelijk weer half half. Waarom niet alles tegelijkertijd leverbaar ??